Zarar aniqlanganda Sug'urta qildiruvchi nima qilishi lozim:
Sug'urta hodisasi yuz berganda bu haqda «ALSKOM» sug'urta kompaniyasini yozma ravishda 30 (o'ttiz) kalendar kuni ichida xabardor qilishingiz lozim. Sug'urta qildiruvchining sug'urta hodisasi yuz berganligi to'g'risida xabar berish majburiyati Sug'urtalangan shaxs yoki Naf oluvchi tomonidan bajarilishi mumkin.
Zarur hollarda sug'urta holati tafsilotlariga aniqlik kiritish uchun «ALSKOM» sug'urta kompaniyasi mutaxassislari sizga bog'lana olishlari maqsadida, telefon raqamlaringizni to'g'ri ko'rsating, iltimos.
To'ldirilgan shakl yoki olingan xatga sug'urta kompaniyasining javobi faqatgina tafsilotlarni aniqlash zarurati hollarida amalga oshiriladi. Tovonni to'lash to'g'risidagi arizaning asl nusxasi va hujjatlar to'plami kelib tushgandan so'nggina zararni bartaraf etish ishlari boshlanadi.
Maslahat olish uchun "ALSKOM" sug'urta kompaniyasining (+99871) 147-11-00, (+99890) 326-09-00, (+99899) 855-04-54 telefon raqamlariga qo'ng'iroq qiling va sizga to'g'ri harakat qilishda yordam berishadi.
So'ng nima qilish lozim:
Sug'urta hodisasi haqida xabar bergandan so'ng «ALSKOM» sug'urta kompaniyasiga sug'urta tovonini to'lash to'g'risidagi yozma arizaga quyidagilarni ko'rsatgan holda taqdim etishingiz lozim:
Arizada ariza beruvchining imzosi va sana bo'lishi shart.
Sug'urta tovoni olish uchun quyidagi hujjatlar taqdim etilishi lozim:
Zaruriy rekvizitlar ro'yxati:
Agar qabul qiluvchi bo'lib yuridik shaxs hisoblansa, albatta qabul qiluvchining STIR raqami ko'rsatilishi lozim, bunday holatda rekvizitlar to'ldirilayotgan bazada albatta yuridik shaxs ko'rsatiladi.
Qo'shimcha ma'lumotlarni baxtsiz hodisalardan sug'urta polisi/shartnomasi va sug'urta qoidalaridan bilishingiz mumkin.